چگونگی کار با الگوریتم اینستاگرام

چگونگی کار با الگوریتم اینستاگرام

متداول‌ترین سوال در رابطه اینستاگرام مرتبط با الگوریتم اینستاگرام است که تعیین میکند کدام پست‌ها یا این که حساب‌ها برای یوزرها نمایش داده شوند . با وجود ارتقاء تعداد یوزرها در اینستاگرام , دنبال کردن حساب‌های بیشتر و به اشتراک گذاری مطالب بیشتر و پیگیری کلیه مورد ها برای اینستاگرام دشوارتر شده‌است .الگوریتم اینستاگرام چگونه کار می‌کند؟
اینستاگرام به روش بهتری برای سازماندهی فید‌های اینستاگرام نیاز داشت و به این ترتیب الگوریتم اینستاگرام را تشکیل داد .

در سال ۲۰۱۶ , اینستاگرام تصمیم گرفت روش سازماندهی داده ها را تغییر‌و تحول دهد , عکس‌ها دیگر به آسانی به ترتیب زمانی ظاهر نمی‌شوند , بلکه بر پایه ی الگوریتم جدیدشان ظواهر می گردند . این الگوریتم به گونه‌ای پباده سازی شده‌است که یوزرها می توانند محتوای بیشتری را از کاربرانی که دوست دارند یا محتوای مورد‌علاقه خویش را ببینند

از زمان تغییر تحول الگوریتم اینستاگرام , توصیه شده‌است که اینستاگرام این توانایی را دارد که از پر رنگ بودن بعضی از اکانت‌هایی که اینستاگرام برای ارسال هرزنامه , محتوای غیر کلیدی و به کار گیری بیش تر از حد از هشتگ به حیث میرسد , کاسته شود .

الگوریتم شایسته ترین پست‌ها را اولویت بندی میکند , مرتبط‌ترین پست‌ها را به بالای ورقه خبر می‌فرستد و به آنان مشاهده کرد بیشتری میدهد . پست‌های دارای لایک بیشتر و تعداد مشاهده فراتر , بیشتر از پست‌های دارنده لایک و تعداد بازدید کم دیده می‌شوند .

پادرو، تحولی در دنیای فروشندگان اینستاگرامی ایران!
با به کارگیری از این الگوریتم , تعدادی فاکتور دارای اهمیت موجود است که انتخاب می‌نماید چه چیزی در فید نمایش داده شود : علاقه , تاریخ , رابطه , زمان صرف شده و دنبال کردن .

علاقه

اینستاگرام از مطالب گذشته مورد‌علاقه شما و کاربرانی که آنها‌را دنبال میکنید برای پیش انتخاب میزان عشق شما برای یک پست خاص استفاده می‌کند . برای مثال , اگر اینستاگرام معتقد باشد که بر اساس تعاملات قبل خویش با پست C , پست A را بیشتر از پست B دوست دارید , در‌این‌صورت پست A را فراتر از پست B قرار می دهد .

تاریخ

چه وقتی پست به اشتراک گذاشته شد؟ اینستاگرام هنوز از ترتیب زمانی برای اولویت بندی پست‌ها به کارگیری می‌نماید , اما نه به میزان قبل . زمان بندی هنوز یک فاکتور با اهمیت است و شما به احتمال بسیار پستی را تماشا می کنید که در چند روز گذشته ارسال شده است , برخلاف پست ارسال شده در یک هفته قبل .

رابطه

ارتباط شما با فردی که پستی را بارگذاری کرده است چیست؟ آیا قبلاً در گذشته با آنان تعامل داشته اید ( نظرات , پسندیدن‌ها در پست‌ها و برچسب‌های آن ها )

زمان

چقدر وقت خود را در اینستاگرام می‌گذرانید؟ اگر غالباً متصل باشید، برای نمایش آخرین ارسال‌ها، یک فید زمانی بیشتری خواهید داشت. برعکس، اگر اینستاگرام را مرتباً چک نکنید، محتوا را بر اساس عادات قبلی مشاهده خود مشاهده خواهید کرد.

دنبال کردن

اگر تعداد زیادی از افراد را دنبال کنید، دیگر نمی‌توانید همه پست‌های جدید را از هر حساب ببینید.

مجله خبری دکتر سلامی

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

5 × دو =