چگونه چربی شکم را آب کنیم ؟

چگونه چربی شکم را آب کنیم

چگونه چربی شکم را آب کنیم ؟

رژیم های کم پروتئین و کربوهیدرات نیز ممکن میباشد بر وزن تأثیر بگذارد. پروتئین به فردکمک می نماید تا دورانمجال بیشتری احساس سیری نماید و افرادی که پروتئین بدون چربی در رژیم غذایی خویش ندارند در کل ممکن میباشد غذای بیشتری مصرف نمایند. غذاهای قندی مانند کیک و آب نبات و نوشیدنی ها مانند نوشابه و آب میوه می‌توانند:

منجرافزایش وزن می گردد

متابولیسم شخص را کند می کند

توانایی فرد در چربی سوزی را کم کند مصرف الکل:

مصرف بیش تر از حد الکل میتواند مشکلات متفاوت سلامتی از جمله بیماری کبد و التهاب ایجاد نماید. نوشیدن الکل بیش تر از حد منجرافزایش وزن مردان در نزدیکی شکم میگردد اگرچه نتایج مطالعه در زنان متناقض میباشد.

عدم ورزش:

چنانچه شخصی بیش از سوزاندن خود کالری مصرف نماید وزن اضافه می نماید. سبک زندگی غیرفعال، خلاص شدن از شر چربی های اضافی، به ویژه در حوالی شکم را برای فرد دشوار می نماید.

استرس:

هورمون استروئیدی معروف به کورتیزول به بدن کمک می نماید تا استرس را کنترل کنید . زمانی که شخصی در حالت خطرناک یا این که فشار زیادیقرار دارد بدن او کورتیزول آزاد می نماید و این می‌تواند بر متابولیسم او تأثیر بگذارد. اشخاص معمولاً زمانی حس استرس می نمایند درپی غذا می روند و کورتیزول باعثمی گردد کالری مازاد در حوالی شکم و بقیه نواحی بدن باقی بماند تا بعداً مصرف شود.

حتما بخوانید : نکات و ترفندهای سریع برای کاهش استرس

ژنتیک:

بعضا شواهد علامت میدهد که ژن های فردمیتوانند در تپل شدن یا این که نبودن آن‌ها نقش داشته باشند. محققان فکر می‌کنند ژن ها می‌توانند بر رفتار، متابولیسم و خطر ابتلا به بیماری های مربوط به چاقی تأثیر بگذارند. به همین ترتیب عوامل و رفتارهای محیطی نیز در احتمال چاقی اشخاص نقش دارا هستند.
کم خوابی:

کیفیت پایین و کوتاه زمان خواب می تواند در ساخت چربی شکم نقش داشته باشد. خواب ناکافی ممکن میباشد منجر به رفتارهای ناسالم در غذا خوردن، مانند خوردن احساسی شود.

چگونه چربی های شکم را آب کنیم؟

چگونه چربی شکم را آب کنیم
چگونه چربی شکم را آب کنیم


رژیم غذایی داشته باشید

یک رژیم غذایی متعادل و سالم می‌تواند به شخص در کاهش وزن یاری دهد و همینطور احتمالاً تأثیر مثبتی بر سلامت کلی او خواهد داشت. افراد بایستی از شکر، غذاهای چرب و کربوهیدرات های تصفیه گردیده که محتوای غذایی کمی دارند دوری نمایند. در ازای آن ها بایستی مقدار متعددی میوه و سبزیجات، پروتئین های سوای چربی و کربوهیدرات های پیچیده بخورند.

حتما بخوانید : خواص 10 تا از سبزیجات پرمصرف را بدانید

مصرف الکل خود را کاهش دهید

شخصی که سعی براز دست دادن چربی اضافی شکم داردبایستیمیزان مصرف الکل را کنترل نماید. آبمیوه های الکلی اکثر اوقات دربردارنده قند اضافی می باشند که قادر است در افزایش وزن نقش داشته باشد

ورزش خود را افزایش دهید

مدل زندگی کم تحرک مشکلات جدی سلامتی از جمله افزایش وزن را به همپا داراست. کسانی که سعی بر کاهش وزن دارا‌ هستند بایستی مقدار قابل قبولی ورزش را در برنامه روزمره خویش قرار دهند.اجرا هر دو ورزش هوازی و تمرینات قدرتی می‌تواند به افراد در مقابله با چربی های شکم یاری دهد.

خواب منظم داشته باشید

خواب برای سلامت کلی افراد حیاتی میباشد و استراحت کم نیز قادر است تأثیر متعددی بر رفاه داشته باشد. هدف مهم خواب این میباشد که بدن بتواند استراحت نماید و بهبود یابد. همینطورمی‌تواند بر وزن شخص تأثیر بگذارد. خواب کافی و با کیفیت عالی هنگامی که شخص سعی بر کاهش وزن مثلا چربی های شکم داراست ضروری میباشد.

سیگار کشیدن را ترک کنید

سیگار کشیدن یک عامل خطر برای ارتقا چربی شکم و همینطوربسیاری از نگرانی های جدی دیگر برای تندرستی میباشد. ترک آن قادر استبه طور قابل توجهی خطر چربی های اضافی شکم را کم کند و همینطورسلامت کلی را بهبود بخشد.

حتما بخوانید : عوارض سیگار بر بدن

لاغری شکم با جودوسر جو دوسر 


یک کدام از خوراکی‌های فوق العاده برای بالا بردن سرعت سوخت و ساز بدن میباشد. در‌حالتی که جو دو سر را در وعده صبحانه مصرف فرمائید تا موقع ناهار انرژی کافی خواهید داشت و دیگر سراغ غذاهای ناسالم نخواهید رفت.

لاغری شکم با بادام

بادام منبع پروتئین میباشد و در عین حال جلوی گرسنگی را میگیرد. بادام چربی‌های سالمدارد که به سرعت سیرتان می‌نماید و منجر کاهش وزن می شود. 


لاغری شکم با کاهو


کاهو مملو از فیبر و آب میباشد و مصرف آن سبب پر شدن معده و احساس سیری میشود. زمانی احساس سیری می کنید، مشخص میباشد که کمتر سراغ هله هوله و غذاهای ناسالم خواهید رفت؛ در نتیجه وزن‌تان پایین می‌آید و چربی‌های شکمی نیز آب می گردند. 


لاغری شکم با لوبیا 

لوبیا نیز جزء آن گروه خوراکی‌هایی میباشد که فیبر و پروتئین بالایی داراست و سببمی گردد برای دوران طولانی‌تری سیر باشید. 

حتما بخوانید : 10 خواص لوبیا | مضرات لوبیا | همه آنچه که در مورد لوبیا باید بدانید


لاغری شکم با سرکه سیب 

سرکه سیب آنزیم‌های چربی سوزی را تحریک و قند خون را تنظیم می‌نماید. مصرف سرکه سیب کمک می‌نماید که احساس گرسنگی کمتری داشته باشید.


لاغری شکم با زردچوبه

زردچوبه یک آچار فرانسه‌ی به تمام معناست. از کاهش التهاب بدن تا افزایش سرعت سوخت و ساز چربی‌ها و پیشگیری از بیماری‌های قلبی، همه و همه از خاصیت همین ادویه‌ی زردرنگ می باشد.

حتما بخوانید : زردچوبه | خواص فوق العاده زردچوبه


لاغری شکم با پروتئین 


پروتئین در غذاهایی مثل گوشت، مرغ، ماهی و تخم مرغ به مقدار فراوان وجود دارد. پروتئین نسبت به چربی و کربوهیدارت (قندها) برهه زمانی بیشتری سیر نگه‌تان میدارد. مصرف پروتئین، سوخت و ساز بدن را بالا میبرد و به تعادل قند خون کمک می‌ نماید.

چگونه چربی شکم را آب کنیم ؟

این مطلب جامع و کامل را با فیس نم همراه باشید تا نکاتی مناسب شما بیان کنیم .

چگونه چربی شکم را آب کنیم ؟

آب کردن چربی شکم امکان پذیر می باشد به شرطی که نکاتی که در این مقاله گفته شده را با دقت بخوانید .

چه راهکار هایی در مقاله فیس نم ذکر شده ؟

میتوان به لاغری شکم با پروتئین  ، لاغری شکم با زردچوبه ، لاغری شکم با سرکه سیب و دیگر نکاتی که در این مقاله ذکر شده است .

فیس نم 

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

5 × سه =